جوابی برای تمام سوال ها(پيش نمايش بازي Assassin's Creed: Revelations)
dehkadehe
دهکده شلوغ پلوغ
نگارش در تاريخ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, توسط Black

 

 

 

پس از سری دوم اتفاقات اتزیو (Ezio) در Brotherhood اینبار با Revelations سه گانه اتزیو به پایان می رسد. اتزیو كه به میان سالی رسیده، به دنبال رد و نشانه های جد خود، الطیر (Altair) می رود و به قلعه قدیمی Assassinها كه در نسخه اول بازی وجود داشت، می رسد و متوجه می شود که الطیر در این قلعه با سلاحی روبرو شده كه می تواند به جنگ Assassinها و Templarها را برای همیشه پایان دهد. در این نسخه ما در نقش اتزیو و حتی الطیر بازی خواهیم كرد و ماجرای دزموند (Desmond) را هم دنبال می كنیم. این نسخه یكی از مهم ترین قسمت های این سری است، چون همانند اسم آن، قرار است جواب سوالات زیادی را از دنیای Assassin's Creed در این نسخه مشاهده كنیم.

نمایش بازی در شهر Constantine شروع می شود. باز هم فضای قدیمی و زیبای همیشگی Assassin's Creed را مشاهده می كنیم. دوربین به داخل شهر و مردم می رود. واقعاً سری Assassin's Creed با اینكه از شماره دوم به بعد هر سال عرضه می شوند، ولی پیشرفت تكنیكی و گرافیكی آن ها فوق العاده است. در Revelations اولین نكته ای كه تغییر بزرگ بازی را نشان می دهد، طراحی پر جزئیات شخصیت ها و لباس ها است. در محیط بزرگ و پر جمعیت این بازی، وجود شخصیت هایی با این كیفیت واقعاً جای تحسین دارد. دوربین به سبك Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots ناگهان از دمو به داخل بازی رفته و ما كنترل اتزیوی سیاه پوش را در دست می گیریم.

 

 

 

كم كم ساحل، به دریایی سرخ از آتش و دود تبدیل می شود و نور آفتاب به سختی از میان دود می تابد. ناگهان توپ جنگی از فاصله دور شلیك می شود و به كشتی كه اتزیو در آن قرار دارد، برخورد می كند. در حالیكه كشتی در حال غرق شدن است، باید از میان شعله های آتش و تمام كشتی هایی كه در حال فروپاشی هستند، فرار كنید. انفجارهای فراوان و تخریب دیدنی، صحنه جالب و سینمایی ای را خلق كرده اند. پس از یك فرار سریع و كشتن نیروهایی كه قصد متوقف كردن اتزیو را دارند، او به دوست خود می رسد و با كشتی فرار می كنند و نمایش همینجا به پایان می رسد. اما در پایان دمو تصویری از یك در نورانی در یك فضای باز نشان داده می شود و سریع محو می شود.

این در به چه معنی است؟ آیا با استفاده از این در دزموند می تواند به زمان قدیم بازگردد و یا اتزیو به دیدار الطیر برود؟ جواب تمام این سوالات پس از عرضه بازی مشخص خواهد شد. در دید كلی Assassin's Creed: Revelations از همه لحاظ پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه قبل داشته است. از نظر گرافیكی بازی بسیار زیباتر شده و از نظر داستان، این شماره واقعاً مضامین مهم و سوال برانگیزی دارد. گیم پلی بازی همان گیم پلی قبل است كه بسیار گسترش یافته و المان های بیشتری به آن اضافه شده است. بنا به ادعاهای خود Ubisoft، به احتمال زیاد پس از Revelations ما با Assassin's Creed III روبرو هستیم و در پایان این بازی، خواهیم دید که چه بلایی سر اتزیو خواهد آمد. آیا او خواهد مرد و یا این كه چه بلایی سر دزموند مایلز خواهد آمد؟

 

یكی از دوستان اتزیو سر راه، او را می بیند و آن ها با هم نقشه ای برای نابودی كشتی می کشند. دوست اتزیو بمبی بزرگ به او داده تا به اسلكه برود و مأموریت خود را اجرا كند. موسیقی زیبای جسپر كید (Jesper Kyd)، صداگذاری زنده بازار و لایه های نوری كه از سقف به داخل فضای دود گرفته و خاكی آنجا می تابد، واقعاً تأمل برانگیز و زیبا كار شده است. روبروی ورودی اصلی اسكله دو گارد، نگهبانی می دهند. اتزیو مكانیزم پرتاب بمب خود را به سمت دو نگهبان نشانه می گیرد و با شلیك یك بمب قوی، آن ها را از پا درمیاورد. نیروهای بیشتری حمله می كنند و اتزیو در حركتی شبیه به حركات اكروباتیك Prince of Persia از روی یك نگهبان می پرد و سپس با پرتاب یك بمب كه دود غلیظی تولید می كند، دشمن را كور می كند و با استفاده از Eagle Vision دشمنان را تشخیص داده و ترتیب تمام آن ها را می دهد.

زنجیری بسیار بزرگ فانوس دریایی را به یك سری كشتی وصل كرده است. اتزیو با قرار دادن یك بمب زیر این فانوس و شلیك به آن، باعث فرو ریختن فانوس و یك تخریب بزرگ می شود و با استفاده از مكانیزم بسته شده به مچ خود، طنابی را كه به كشتی های اسلكه وصل شده، می گیرد و خیلی سریع حركت می كند. جنگ بزرگی در كشتی ها شكل می گیرد و اتزیو دوستان آدمكش خود را فرامی خواند تا به كمك او بیایند. اتزیو به نوك كشتی می رود، جایی كه یك دستگاه آتش افروز وجود دارد. با چرخاندن دستی این وسیله، همانند اسلحه های آتش افروز زمان جنگ جهانی دوم، آتش از این دستگاه خارج می شود و تمام كشتی های اطراف را به آتش می كشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: